Back to photoshop!


Dupa o lunga pauza de Adobe Photoshop Cs2/cs3/cs4 etc. am facut acest layout.. eh si .. mie mi se pare ca a iesit ok, da este janic in comparatie cu nivelul pe care il aveam pana acum dar.. asa de revenire eu zic ca e ok :-?? eh acuma conteaza si parerea mea.. ma rog, tema este asa mai „street” mai modern, nu stiu cum sa zic dar e un stil mai al meu sa zic asa, mai cum imi place mie sa arate un layout, stiu ca nu este foarte colorat dar nici nu am vrut sa fie colorat, vorba aia „simply the best” asadar am facut in gri negru portocaliu si maro.. imi ajung parerea mea.. am sa mai fac si altele, Cyber-Network si alea sunt niste site-uri de sa-mp , un server pe care ma mai joc eu din cand in cand san andreas multiplayer , e facut ca un „cadou” pentru detinatorii serverului ca sa zic asa.

Download PSD & PNG : http://ul.to/95ec3p

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu