A trecut si weekend-ul!


A trecut si primul weekend de cand a inceput scoala.. nu-i asa ca nu va vine sa credeti ca deja a inceput scoala? si nu-i asa ca deja vreti alta vacanta? Eh, nu sunteti singurii…. si tekolino vrea.. chiar mai multe daca se poate, la mine merge destul de ok scoala, colegii stau 70% in clasa sau in banca toata pauza,in ora sunt sfinti, ma rog , mai rad si ei din cand in cand.. dar merge, oricum eu zic ca-s ok , o sa se acomodeze ei si va fi bine, nu sunt rasist :))) , dar 90% din colegi nu sunt din craiova, asta dovedint si faptul ca nivelul clasei e cam jos.. si asta ma deranjeaza ca parca vad ca la bac sunt toti praf, si materia e in noroi… Whatever, nu conteaza, bine ca mai am 30% care mai ies prin pauze sau mai vorbesc si mai rad :))) mie cel putin imi place sa rad, rad 80% din timpul orelor, si mi-e bine..

Eh si … asta nu e tot, acuma ganditi-va toti ca mai vine si alta vacanta, si alta , si multe inainte … asa ca be optimist , dar nu asteptati vacanta , ca dupa vacanta iar vine scoala ! si nu cred ca va place 😉

Mai am si o clasa… clasa in care invat ma refer, nu la colectiv, de … stam un cutie de chibrite 30 de insi , unu cu banca in capu altuia vorba aia , nu ai loc sa treci printre ele, si mai avem si dinalea de o persoana .. si .. mai au putin si cad , eh acu na .. invatam si aci ..

Profesorii.. moa.. cine m-a pus sa vorbesc de dracusori umblatori , eh, avem multi profesori de treaba, exceptand o doamna profesoara de engleza, care m-a tinut in picioare o ora intreaga .. cica ” sa stai jos atunci cand ai sa taci din gura ” , e ok.. mie-mi convine , am putut sa vorbesc toata ora :-?? dar ma dureau picioarele .. Restu’ sunt super ok, am diriga de info, e prea ok profa, la ultimele 3 ore de info ne-am jucat cs :-” , dar am ramas cu butoanele de la tastatura in mana 😐 , profa o intreba pe o colega „Cum e cu naveta?” si unu din spate striga „FRUMOOSS!!” Eh.. si multe altele :))) Oricum , e destul de bine aici…

Ah si apropo, voi cum aveti colegii? clasa? Profesorii?

    • enksi
    • 20 septembrie 2010

    Ba ce pot sati zic cam asa e cu vacantele:D dar deocamdat ma bucur de scoala pt ca la mien in clasa la fel ca la tine foarte mica sala dar am caitva coelgi cu care fac caterinca deci nu am plictisesc la ore iar in pauza nici atat! In general profesorii sunt mai ai dreaq al inceput dar se mai domolesc ei pe parcurs:P Bafta in continuare!

      • teko
      • 20 septembrie 2010

      e foarte bine atunci :)) bafta la scoala 😀

    • pushtym3a!!!
    • 20 septembrie 2010

    nu cred k e nevoie sa’ti spun cum e la mn:))..k stii si u:))..mai ales colegutza aia de banca ;;)..si cei 3 purcelusi..pardon..baieti:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu